sobota 14. listopadu 2015

P6: Den 318.

V poslední době nějak bojuji s blogem. Zjišťuji, že je opět půlka listopadu a já teprve nedávno dodělala resty z října a v listopadu ani čárka. Problém jsou fotky. Stáhnout je, prohlédnout, probrat, zmenšit, uložit, nahrát... To se mi často nechce. A tak blog stagnuje. Pak se hecnu, doplním několik dní najednou a pak zase pauza. Občas mám pocit, že ho doplňuji jen proto, že musím. Přestat Projekt 365 se mi ani nechce. Po tolika letech by to byla škoda. Je to super kronika. Doufám, že to je jen nějaká momentální krize, která přejde a zase bude blogově lépe:-)

Dnes je Honzi doma. Dopoledne byli s Toníkem na speciální plavací lekci, kde se natáčelo. Toník vše zdárně bojkotoval a většinu hodiny prořval. A to už je zaplacen další kurz. Snad se to zase zlepší. Plavání ho bavilo. Odpoledne odjeli chlapi k rodičům a já zůstala doma zalezlá v posteli. Snažím se zbavit bacilů a čekám až se mi vrátí. Chybí mi tu.

Při obědě jsme si četli charakteristiku dětí narozených ve znamení štíra. Tedy máme se na co těšit. Je zajímavé, jak už teď v tom Toníka poznáváme. Bude to ještě zajímavé:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat