úterý 17. listopadu 2015

P6: Den 321.

Zatímco minulou noc jsem čekala nějakou Toníkovu spánkovou zradu a ona nepřišla, tak dnes si to vynahradil, s čím jsem už nepočítala. V prostřed noci si udělal asi 2 hodinové okno, kdy se pořád budil. Šel na to ale fikaně - klasické vzbuzení na kojení, pak 15 minut spánku a v podstatě jen co jsem zabrala, tak byl vzhůru. Takhle několikrát za sebou, až skončil u mě v posteli. Pak už to bylo lepší, jen je hrozně roztahovačný a ráno po probuzení hned začal couvat k okraji. To jsem se musela probrat opravdu rychle. V tomhle se spaní s Toníkem bojím. Postel je chráněná stěnou jen na jedné straně, jednu obsadím já, ale když tam spíme sami dva, furt tu jsou další dvě strany, kde nic není. A že má dolů lézt po nohách si vzpomene když se mu chce. Dopoledne Honzi spal po noční, odpoledne pak venku a spolu doma. Udělali jsme si radost a vyzkoušeli farmářské bedýnky se zeleninou + maso na polévku a mléčné výrobky. Zítra tak bude velké vaření.


2 komentáře:

  1. svět bedýnek? jak jste spokojení? já po tom pokukuju už nějakou dobu, ale zatím jsem se neodvážila .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, svět bedýnek. Taky jsem nad tím uvažovala dlouho, ale nakonec jsme si řekli, že vyzkoušíme. Stejně potřebuji kupovat nějakou zeleninu pro Toníka a i pro nás a často jsem prostě v obchodě nevěděla co koupit a takhle je to doma, tak se to musí nějak zpracovat:-) Vyzkoušeno zatím jednou. Zatím hodnotím na 80 %. Vyzkoušeli jsme jednu tu jejich bedýnku týdne s dopravou zdarma + nějaké mléčné výrobky + kuřecí na polévku (u masa by mě fakt zajímalo, zda člověk pozná rozdíl oproti masu v obchodě, ale zatím dávat tolik peněz jen třeba za kuře nechci a tohle bylo jediné maso, co mi přišlo cenově v pohodě). Zelenina fakt chutná trochu jinak než z obchodu. Asi jako ze zahrádky. Zatím tedy okoštovány rajčata, paprika, brokolice, mrkev a brambory. Ty teda na první pohled pěkné, po oloupání už je tam dost věcí na vykrájení, ale chuťově dobré. Mléčné výrobky jsou taky dobré. Polévka se zatím vaří. S jídlem spokojenost. S čím mám ale trochu problém je doprava - moc jsem se nevyznala v tom jejich systému kdy kam co vozí a tak jsem si zvolila dopravu úterý dopoledne, kdy sem měli jet a den předem mi přišlo, že čas doručení je 16:25 - 55. Pán tedy přijel před čtvrtou, ale volal, že má cestu kolem a zda už může přijet. A postrádala jsem jeden objednaný jogurt, místo něho tam byl jiný a k tomu nějaký salát (ani nepoznám, co to je), ten asi bude chybět někomu jinému. V tomhle by to ještě chtělo vychytat. Toť zatím má obsáhlá recenze. Ještě asi určitě minimálně jednou vyzkoušíme a pak uvidíme, zda ty chyby jsou standard nebo jen světlá výjimka (v to doufám).

      Vymazat