pondělí 23. listopadu 2015

P6: Den 327.

Pohodová noc, jen 2x vstávání. Vypadá to, že má Toník nové vstávací časy, budí se tak pravidelně od té doby, co se snažíme aby večer usínal sám. Pro nás veliký úspěch. Ráno vydržel v postýlce do sedmi. Pak jsme si chvíli hráli ve velké posteli a čekali na tátu. Nejvíce ho baví koukat z okna. Pozorujeme auta, ukazuje na každý autobus a každého psa, co vidí. A dnes tu byli popeláři! Venku posněžívá, ale to ho zatím nechalo v klidu. Teď spí a já aspoň měla čas napsat pár vět:-)

Zbytek dne jsme byli u rodičů. Toník byl úžasný - naprosto v pohodě, spokojený, krásně si hrál... Povedlo se dopolední (hodina a čtvrt) i odpolední spaní (hodina a 20 minut). Na současnou bídu i ušel oběd. Menší problém s večeří, ale možná byl jen hodně nadlábnutý po svačině.

Po krásném a spokojeném dni jsem čekala zradu u večerního usínání, ale i tady překvapil. Po uložení brečel asi 2 minuty, pak bylo slyšet, že nespí, ale byl v pohodě. Asi po 10 minutách začal bouchat do velkého míče, tak jsem k němu šla, poposunula ho v postýlce a opět uložila. Čekala jsem, že ho můj odchod zase rozhodí, ale naprosto v pohodě. Nevím, kdy usnul, ale když jsem ho byla zkontrolovat po 15 minutách už krásně spal. Teda, jako, to jsem - hlavně po včerejším půlhodinovém brekotu - nečekala. Tak snad bude i spaní v pohodě a budu tenhle den moc označit 1* :-) A já jdu opět šít.


Žádné komentáře:

Okomentovat