úterý 17. května 2016

P7: Den 138.

Kluci šli dopoledne plavat a já se pustila do pečení. Odpoledne jsme čekali mé rodiče, tak ať jim mám co nabídnout. Od včera se mi tu vyráběla domácí lučina, Honzi mi nakoupil potřebné suroviny a já se tak mohla pustit do lučinových dortíků. Oproti receptu jsem vyměnila maliny za borůvky, zvýšila dávku a vyměnila kakaové sušenky za obyčejné, aby je mohl i Toník - ten se na dortík lačně vrhl a chutnal mu do té doby, než se dostal k borůvkám. Ovoce a zelenina je prostě problém - vše jí pouze v omáčkové, přesnídávkové a polévkové podobě. Syrovou zeleninu nejí žádnou, z ovoce si uždíbne jablko a jí banán a hodně zralou hrušku. S borůvkami měl taky problém. Dokud o nich nevěděl, tak asi 2 snědl, pak už věděl a byl problém. Raději pak nic nejedl, ač mu dortík jinak očividně chutnal. Tvrdohlavec. Jinak musím konstatovat, že se dortíky docela povedly. Sušenkový korpus se sice rozpadá, ale chuťově jsou úžasné. Rozhodně jsem je nepekla naposledy.
Návštěva rodičů se také povedla, pak jsme šli ještě s babičko na procházku, zatímco Honzi si tu opravoval poličku ve skříni. Večer pak opět na noční. Já umyla nádobí, zatímco Toník mi tu přerovnal a prozkoumal skoro celou kuchyň :-) A pak už jen uložit do postýlky, já za chvíli půjdu taky na kutě:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat