úterý 5. ledna 2016

P7: Den 5.

Toník dnes celý den vypilovával svojí včerejší nově objevenou dovednost - vyšplhání na bednu s hračkami. Krom toho se z ní snažil přelézt na gauč. Ten je většinu dne rozložen, což se mu líbí - různě se tam mele, převaluje, plácá sebou a taky zkouší stát bez držení. Vypadá to, že až se konečně odhodlá k tomu udělat nějaký krok sám, bude to na gauči:-)

Kluci byli dnes plavat. Poprvé v Toníkově novém jednodenně spacím režimu. Dost jsem se bála, jak to půjde - Toník chodí spát v půl jedné a to už tak od 12 toho má dost plné zuby. No a plavání má od 11:30 do 12:00. Ale Honzi přišel nadšen, že krásně spolupracoval a byl prostě boží. Jen Toníka vrátil totálně spícího, přenesla jsem ho do postýlky i svlékla z kombinézy, ani nemukl a spal dál:-) Pak jsem ho teda probudila flaškou s mlíkem, protože měl naposledy svačinu v deset hodin a nechtěla jsem se, aby se mi vzbudil po chvíli hlady. A že mu po plavání musí vyhládnout. Ale rychle jsem ho zase uspala a spal ještě další hodinu a půl.

Celé odpoledne sněžilo, venku už je krásně bílo.

Dnes zase vařící pokusy pro Toníčka - pórková polévka - ta mu chutnala a banánový mug cake s ovesnýma vločkama - to mu nejelo. Ale nám jo:-)

Po dvou supernocích, kdy se vzbudil vždy jen jednou a pak až na vstávání (1x v šest, 1x v sedm) dnes zase vstávání ve dvanáct, ve dvě, ve čtvrt na šest a pak definitivně ve čtvrt na sedm. Proč to 2 dny bylo fajn a dnes zase takhle, to fakt netuším.






Žádné komentáře:

Okomentovat