sobota 2. ledna 2016

P7: Den 2.

Teda, dneska to zase bylo výživně nespací nad ráno. Toník se vzbudil prvně ve dvě (to bylo super!) a pak lehce po čtvrté. To už tak super nebylo a já se rozhodla, že po dvou hodinách ho kojit nebudu a jen jsem se ho snažila dále uchlácholit ke spaní. To se nevedlo - ani moc neřval, spíše pobrekával, ale byl vytrvalý - byť tedy třeba s 5 minutovými pauzami. Nu, před půl šestou jsem to nevydržela, rezignovala na všechny svoje momentální snahy, přesunula se do ložnice, vzala si Toníka do postele, nakojila ho a ... Toník se ke spánku nijak neměl - by si povídal, ukazoval,... Na co spát, že? Takže došlo i na uspávání na míči, kdy 5:44 se mi ho povedlo uložit vedle sebe do postele spící, aby mě vzbudil v 6:04. Grrrr. Takže znovu a pak ještě jednou. Před sedmou jsem to vzdala. A jako, že by to dopoledne bylo na Toníkovi znát, že je nevyspalý - to jako ne. Spát šel zase jen jednou a to až po obědě. A v pohodě. Máme asi nespavce. Nebo nevím.
Díky tomu, že Toník teď chodí spát jen jednou denně, se nám povedlo vyrazit už dopoledne do Dětského ráje okouknout znovu autosedačky a doufat, že tam budou mít i námi vyhlídnutou a to ještě za stejnou akční cenu jako na netu. A povedlo se. Hurááá! Toník už jel domů jako velký chlap ve svém křesle:-) Ufff.
Odpoledne doma, kluci pak na procházku, já si nabarvila hlavu a převlékla postele. A večer balení dárků na zítřejší návštěvu.

Na druhé fotce Toník v nákupní tašce - jsem ho nosila po bytě a on se tam pak schválně úplně celý schoval. Hra "Kde je Toník?" u nás prostě vede :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat