úterý 19. ledna 2016

P7: Den 19.

Ráno se chystáme k paní doktorce. Honzi mě nechává doobléknout Toníka a vyráží zatopit v autě. Po chvíli se vrací s tím, že nenastartoval a musíme to vzít pěšky. Toník je vzorný a nechává se důkladně zavrtat do fusaku. Přeci jen, je ráno dost zima. Verdikt je takový, že je to lepší, ale úplně ok to stále není. Ale nemusíme už dávat Spiropent, což jsem ráda, protože ač je to dobrý sirup, tak Toník ho dobrovolně nevezme. Je to tedy dost boj - 4x denně násilím odsávat nos a kapat kapky a 2x denně násilím dávat 2 sirupy + Fenistil na noc. Takže o jeden sirup méně je o pořádný kus boje méně:-) Je pravda, že už jsem lehce rozladěná, že se ty bacily hrozně táhnou, ale chce to asi být více trpělivá. Byť mě tedy nad ránem lehce vyděsil Toníkův kašel. V tuhle dobu doteď nekašlal. Takže jsem hned začala přemýšlet, zda jsme to nepřehnali s pobytem venku. Nu, ven chodit můžeme, Toník je v teple, tak snad v poho. Jsem ráda, že poslechově se Toník lepší, tak teď jen vytrvat, on se těch bacilů zbaví.
Zbytek dne doma. Užíváme si, že jsme všichni spolu. Toník je za to přešťastný a hází svou roztomilost na všechny strany. Večer tu řádí jak motorová myš:-)
Jen tedy opět zlobil s obědem - nesnědl skoro nic. Včera mě jídelní úspěch naladil a dnes zase návrat do předvčerejších kolejí. Ale vynahradil si to večeří a opět snědl i přesnídávku z cucacího pytlíčku. Jsme totiž teď v období, že nesní žádné syrové ovoce ani zeleninu a ani ve variantě přesnídávka - ať už domácí či koupená. Ale v téhle podobě jsme včera i dneska slavili úspěch. Hurá! Snad se to jídlo zase zlepší. Jedl krásně, ale teď má děsné nejídelní období - ještě že je to mlíko:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat