pátek 22. ledna 2016

P7: Den 22.

Ráno opět na kontrolu k paní doktorce. Nelíbí se mi Toníkovo hlavně noční kašlání. Dneska jsem kvůli tomu 2 hodiny nespala. A to už jsem naprosto rezignovala na vše, snažím se noční časté buzení neřešit a spím s Toníkem část noci ve velké posteli. Jinak bych se teď v době jeho nemoci vůbec nevyspala. Zatímco přes den už mi přijde zdravotně skoro ok (až na zadní rýmu, kterou prostě neodsaju), v noci teď kašle čím dál tím víc. Proto jsme se opět vypravili do ordinace. Toník byl důkladně poslechnut - je čistý, bronchitida je pryč - povedlo se jí zvládnout bez ATB, což jsem ráda, ale očividně je stále zahleněný výš. Změněn sirup na vykašlávání, na noc kapky proti kašli a sirup na splasknutí nosní sliznice a uvidíme, zda se to zlepší. Konečně jsme také dostali žádánku na kardiologii kvůli šelestu - už 2x na to poukazovala, ale vždy jsme to zamluvili dalšími pokyny kolem Toníkova zdr. stavu, že na napsání nedošlo. A já si no to vzpomněla až doma. Objednání se dnes nepovedlo, už neordinovali. Honzi se pak šel s Toníkem projít na poštu pro dálniční známku a dát přihlášku na další plavání a já zatím doma lehce poklidila. Odpoledne pak procházka do lékárny a nakoupit. A teď jsem zvědavá, jaká bude noc. Zda léky budou mít na Toníka nějaký vliv. Snad ano, bylo by fajn, kdybychom se všichni lépe vyspali.

Na fotce hází Toník tyčinky na čištění uší do lahve. A děsně ho to bavilo. Budu se muset poohlédnout po dalších aktivitách:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat