čtvrtek 28. ledna 2016

P7: Den 28.

Noc horší, budil se už před půlnocí a pak jsem vstávala po 2-3 hodinách. Od rána tu slyším jen táta, táta. Což je dnes problém, protože se celý den neuvidíme. Honzi jede spát k rodičům - hlídá Rózu, pak tam s nimi chvíli pobude a pak zase do práce. Potkáme se až zítra ráno. Já tak dopoledne mířím také k rodičům. Toník si to tam užívá. Večer se vracíme přes Albert a já nakupuji knihu, skleník i květináčky z jejich sběratelské edice. Se těším, jak budeme s Toníkem zahradničit:-)

Dobrá zpráva je, že se Honzimu povedlo objednat Toníka na kardiologii. Dostali jsme minulý pátek doporučení na základě opakovaně slyšitelnému šelestu. Problém byl ale s dovoláním se. Pokusů bylo provedeno každý den několik a povedlo se až dnes. Ale hlavně že povedlo.


2 komentáře:

  1. Knihu? A jakou? Chlub se... Toník je krásnej kluk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to žádná zas tak hodnotná kniha, ale jak jsou různé akce v supermarketech, kdy se dají za nákup získávat body a za ně něco sbírat, tak v Albertu mají teď akci Albertova zahrádka, kdy se sbírají samolepky a lepí do knihy, kde je spousta informací o rostlinách a v některých balíčkách jsou kromě samolepek i semínka a dají se z nich pěstovat rostliny. Hodně se mi ten nápad líbí. Plyšáky za body nesbírám, ale Alberta máme nejblíže a v poslední době mi přijde, že má povedené akce. Tak teď budeme s Toníkem zahradničit:-) http://zahradka.albert.cz/

      Vymazat