neděle 10. ledna 2016

P7: Den 10.

Toníkovo spaní jsme posunuli do dalšího levelu. Já spím sama v obýváku, Honzi s Toníkem v ložnici. A já pomalu sleduji, jak se boří vše, co jsem pracně vybudovala. V tomhle jsme tímhle pokusem ve slepé uličce. Bude se muset začít znovu a lépe. Ale né teď, protože Toníkovi není dobře. Noc je děs. Jestli spím 3 hodiny, tak to je hodně. Nejprve dlouhé uspávání od 23:30 do 1:30 a pak od 3:30 asi 5:30. To už prostě nevím. Většinu mělo na svědomí Toníkovo zahlenění, kdy se mu špatně dýchalo a nemohl spát, začátek asi dost byl o tom, že prostě spát nechtěl. Jenže, když vím, že se mu prostě díky té rýmě špatně spí, neumím být tvrdá. No a plynule to opravdu přešlo do "chci spát, ale nemůžu, mám rýmu". Hlavně nad ránem to byl extrém - uspat, spal 20 minut, vzbudil se, posadit se s ním, počkat až přestane chrčet a zase ho dát spát a tak dokola. I jsme 2x odsávali, což muselo být pro sousedy dost nemilé, ale nešlo jinak. A ráno se probudil s teplotou. Což byla poslední kapka k tomu, abychom jeli na pohotovost. Byť tedy s přibývajícím časem je Toník stále více ok. Ale noc mě dost znervózněla. Verdikt zní akutní bronchitida, která se přidala k normálnímu nachlazení. Jsem ráda, že jsme nakonec k doktorovi jeli a že to není nic horšího. Zítra na kontrolu k dětské doktorce. Uvidíme, zda nás vezme. Musím tam zavolat, zda nás vezme, protože pro nemocné ordinuje od 12 do 15 hodin a z toho většinu času Toník prospí + vypravit se + cesta. Nu, zavoláme a uvidíme:-)

Foto - Ježíšek mi přinesl od Tescomy soupravu na výrobu domácího čerstvého sýra (alá lučina). Tak zkouším. Sýr už dnes dojeden, dnes jsem dodělala dle jejich receptu dětský dezert. V mém podání slazen rýžovým sirupem a z ovoce dáno kiwi. Díky němu krém trochu zhořkl. Příště to bude chtít jiné ovoce. Těším se na jahodovou sezónu, to bude mňamka.


Žádné komentáře:

Okomentovat