neděle 16. prosince 2012

P3: Vystřihovací neděle - Den 351.

Dnes jsem měla v plánu poslední vánoční tvoření, co jsem objevila na netu a naplánovala jsem si, že ho vyzkouším - krajinu do okna. Je to tedy dost odbyté, podle návodu by to mělo být zasazeno do molitanu, který nemám, tak je to jen papír nalepený na krabici, která je tam vidět a světelný řetěz přilepený k parapetu (izolepou, která se furt odlepuje, takže děs). Ale jinak jsem to nevymyslela - potřebuji, aby se krajina dle potřeby mohla dát pryč a šlo otevírat okno. A jinam jí dávat nechci. Ale i přes všechny nedostatky, vypadá hezky:-)


















Zatímco já vystřihovala, Honzi pekl linecké. A večer jsme si zapálili třetí svíčku na věnci.


















A ještě se nám povedla jedna důležitá věc - koupit stromeček. Na svou chvíli čeká zamčený za oknem na chodbě.

2 komentáře:

  1. Tak to mi pro stromek teprv půjdem:-))
    To nazdobené okno vypadá fakt skvěle!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, my jsme museli stromek koupit už v neděli, protože to byl jediný s Honzim společný den, jinak je furt v práci.

    OdpovědětVymazat