pondělí 17. prosince 2012

P3: Rvačka a debata o kouření - Den 352.

Dnes máme za sebou další klubovou premiéru - rvačku. 10letý kluk dal pěstí 9letému za to, že ten mladší si ho "dovolil" porazit ve fotbálku. Nakonec se mu omluvil, ale i tak dostal stopku, což samozřejmě vedlo k tomu, že s ním odešla celá parta a ještě nás pak nějakou dobu otravovali a prudili.

Ještě jsem s nimi vedla debatu o kouření (s každým zvlášť). Že kouří, víme, ale do očí nám tvrdí, že ne. Ale minulý týden jsme je přistihli při činu, tak jsme s tím začali pracovat. Nejsmutnější na tom celém je, že jsou to děti od 7 do 11 let a někteří z nich kouří denně, jeden dokonce 20 cigaret. Chce se mi křičet, když mi 8letá holka řekne, že kouří proto, že jí to pomáhá na nervy!

A ráno jsem stihla si vystát výpis z rejstříku trestů. Další splněná povinnost.

1 komentář:

  1. Křičím s tebou. A nechápu.
    I když - za mě děcka ve věku 10-13 také kouřily. Jenže ty řeči a všechno... Za chvíli budou podobné věty zářit z očí nemluvňat.

    OdpovědětVymazat