středa 19. prosince 2012

P3: Myší stěhování a cukroví - Den 354.

Středa = práce v kanclu, ale protože je to poslední středa před Vánoci, nic nebylo tak jako obvykle:-) Dopoledne tedy ano, ale po obědě se tam náhle zjevil Honzi a využili jsme toho, že má půjčené auto a jeli udělat větší nákup do Globusu a hlavně pak odvezli k nám domů potkánky, abych během 14 denního volna je nemusela jezdit krmit. A protože tedy bylo půjčené auto, vzali jsme je i s jejich óbr klecí, která nám teď zdobí obývák. Maty, který byl v posledních dnech mírně letargický a moc nevylézal z klece, hned po jejich příjezdu ožil a může se učuchat, jak cítí cizí vetřelce:-)
























A když už jsem se ocitla doma dříve než obvykle, využila jsem toho a nazdobila máslové cukroví. Práci jsem tak dnes moc nedala, ale protože se blíží konec roku a musí být k dispozici všechna data a já jsem v adminovi dost pozadu, hravě to napracuji v rámci nadcházející dovolené:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat