čtvrtek 27. prosince 2012

P3: Muzikál Pomáda - Den 362.

Mám ráda muzikály a tak jsme využili toho, že se v Kalichu hrála Pomáda a obdarovali tímto představením jak sebe, tak Honzovi rodiče a mojí mamku (táta na divadlo není). Cestou tam a zpět jsem fotila vánoční nasvícení Prahy.
Muzikál hezký, hodně podobný filmu, zajímavě pojatá scéna (on Kalich je hodně malý, ale bylo tam i auto:-) ), dobré taneční i pěvecké výkony bez velkých uměleckých jmen. Jsem ráda, že jsem jí viděla, ale takový dojem, jako na mě zanechala Touha, se nekonal. Takže podruhé na ní jít nemusím. Což je dost úlevné, protože lístky jsou tedy pekelně drahé. Ještě že Ježíšek nakupoval za Flexi pasy. Pravda, byla to tedy kategorie nejdražších míst, ale i tak. Ona i ta nejlevnější jsou dost mastná...

Představení - i s přestávkou - trvalo 3 hodiny. Hodně povedený byl závěr v podobě "megamixu" z kousků skoro všech písní, které zazněly v představení.

Jediné, co mě dost nakrklo a co se mi nelíbilo, bylo umístění obrazovek po stranách hlediště, na kterých se promítaly reklamy. To už mi přijde fakt ujetý. Chápu je v televizi, jsem je schopná zkousnout i v kině, ale v divadle? Ach jo, kam to spěje ...

Pod fotkami jedna video ukázka jedné písničky z muzikálu.





















Žádné komentáře:

Okomentovat