úterý 22. května 2012

P3: Vzkaz a konec. Goodbye House. - Den 143.

Na klubu málo dětí, takže dost nuda. Ach jo. Nevím, čím to je. A to se dělalo představení Jahody už ve dvou školách... Pobavil vzkaz, který jsem objevila v úkolníčku.



















Vydržela jsem to a celý den nevlezla na Housovské fórum. Jsem na sebe hrdá a jsem ráda, že aspoň trochu pevné vůle mám. I když teda mi to vše zradil Idnes, který zveřejnil článek s nadpisem "House skončil. Odjel s Wilsonem na motorce do západu slunce." Odolala jsem, článek jsem si nepřečetla, ale takhle blbě spoilerovat, to fakt naštve. A to jsem si ten poslední díl chtěla vychutnat bez čtení zbytečných spoilerů, názorů a komentů.
A závěr? Líbilo se mi to. Ukončili to hezky, hezky Houseovsky. I když teda otevřené konce nemám ráda, tak tady se mi to líbilo. Je o čem přemýšlet. Vždycky jsem si myslela, že House nemůže skončit dobře. Ta postava je tak psaná. Teď po shlédnutí dílu, jsem se ale přistihla, že sedím a čučím s připitomělým úsměvem na tváři. Po chvíli se ale objevila spousta otázek, úvah a najednou to takový happy end není.
Potěšilo mě připomenutí si všech zásadních postav - Kutner, Amber, Cameronová a hlavně Stacy. Jen tedy bylo hodně vidět, že seriál se vysílal 8 let a herci, které si člověk pamatuje z toho, jak vypadali v nějaké 3., 4. sérii, dost zestárli. Ale to je život:-) Chyběla tam Cuddyová. Moc. Škoda, že kvůli tomuto poslednímu dílu nemohli jít nějaké spory stranou a že nekývla na to, že se tam objeví. Přeci jen s tímto seriálem strávila 7 let a po Wilsonovi je to pro House nejzásadnější postava.
Díky za možnost být u toho, čekat úterý co úterý na titulky, číst si spoilery a přemýšlet o tom, co bude dál. Nevím, proč mě tenhle seriál tak dostal. Ale asi za to může Hugh Laurie. Charismatický fešák, úžasný herec - jeho mimické vyjádření emocí je neskutečné! Možná to bylo tím neotřelým hrdinou - nerudný geniální chlap, který všechny uráží a uvnitř je nešťastný a plný bolesti. To už je jedno. Prostě mě dostal a dnes jsem shlédla jeho poslední část příběhu. Everybody lies. Everybody dies. Goodbye House.


Žádné komentáře:

Okomentovat