neděle 6. května 2012

P3: Mezi myšákama - Den 127.

U našich. Předala jsem noťas i s obsáhlou instruktáží. Povídalo se. Bylo to příjemné. Táta vyfotil naprosto stylovou fotku - já s Matym i Čipem. Já jsem se večer pokoušela vyfotit tajemnou záři nad obzorem, ale moc se nepovedlo - buď byla vidět zář a fotka rozmazaná nebo zář vidět není a fotka je ostrá. Vyhrála ostrost:-)


















Krom příjemného dne u rodičů mě hodně naštvala zpráva, kterou jsem objevila na klubovém FB. Jedna holčina napsala, že ona, ani její brácha ani její kamarádka nepojedou na tábor. Jsem naštvaná. A to je ještě slabé slovo. Přihlášky rozdáváme od začátku března - potřebujeme 10 dětí, tábor stojí 300 Kč!!!! Do dnešního dne máme 9 odevzdaných přihlášek a 2 děti zaplacené. Každý klub urgujeme, ptáme se a furt nic. A teď tohle. Můžeme začít nanovo. Tenhle neveselý obrázek svědčí o tom, že jsem si vytipovali pro tábor opravdu správnou cílovou skupinu. Jen ta spolehlivost možná svědčí o tom, že to s nimi životně vypadá, tak jak vypadá. A vzkázání celé záležitosti přes FB je jen takovou malou třešničkou. Jsem už unavená a tohle mě fakt nebaví.

2 komentáře:

  1. Jojo, "nejedoucí" zklamání znám - z CK Klíště výletů. Člověk se s tím vymýšlí, připravuje a pak... Ale co, vždycky se najde energie, tak přeji, aby se našla i v Jahodě ;)

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme zatím s vymýšlením radši ještě nezačali... Díky za přání. Trochu té pozitivně laděné energie by se šiklo:-)

    OdpovědětVymazat