pondělí 7. května 2012

P3: Plánovací volno - Den 128.

Dovolená. Původně braná proto, abych mohla jet s našima na chatu, ale počasí naší chatové sezóně nepřeje. V našich podmínkách se tam ještě nedá být. Tak s Honzim doma, který dopoledne prospal po noční. Odpoledne jsme vyrazili na cestu do ZOO. Na Hájích jsem naprostou  náhodou (ještě že tak) zjistila, že nemám doklady, tak se Honzi nabídl, že mi pro ně dojede. Mezitím se rozpršelo. Hodně. Vzhledem k časovém posunu jsme nakonec do ZOO nejeli, ale udělali velký nákup a zbytek dne jsem seděli nad netem a hledali ubytování na dovolenou. Aspoň cíl už máme jasný - Chorvatský poloostrov Pelješac. K tomu ananas - nebylo to špatné volno:-)

2 komentáře:

  1. Ha. Chorvatsko. Moje první osobní dovolená s přáteli - byli jsme na ostrově Pag ve městě Novalja (to kdybyste chtěli měnit plány). Já moc moře nemusím, tak jsem z toho zas tak ohromená nebyla. Navíc je v okolí pěkné prd, ale jináč si to všichni pochvalovali, tak ať se vám dovolená líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme tam byli prvně v říjnu - na ostrově Brač - to už moc na koupání nebylo, tak jsme celý ostrov projezdili autem a provýletili. To bylo fajn. Sice s každým dalším viděným přístavním městečkem to bylo víc a víc na stejné brdo, ale protože jsem viděla moře asi po 8 letech, tak ty pohledy se neomrzely:-) Takže i teď pochybuji, že celý den se proválíme na pláži a už teď hledáme co uvidíme. Jen mě teda zarazilo, že na námi vybraném poloostrově se vyskytují mufloni, divoká prasata, šakali a nejvyšší hora (kterou chceme zdolat) se v překladu jmenuje Zmijí kopec. Tak nevím, jestli jsme si vybrali dobře:-) Jinak dík za tip, schováme si ho někdy pro příště. Protože nepojedeme úplně v sezónně, chceme jet více na jih, ať je větší jistota koupání než minule (když už budeme u toho moře:-) ).

    OdpovědětVymazat