úterý 8. května 2012

P3: Chřestové fotohrátky - Den 129.

Aneb další pokořená surovina na vaření - polévka se povedla:-)






















PS: Jsem ráda, že jsem svým "počítačovým" příspěvkem mohla pobavit PC experty. Můj vztah k této technice zůstane nadále nezměněn - zůstanu u osvědčených postupů a nehodlám se pouštět do hlubšího zkoumání  na jakém že principu to funguje. Ke štěstí mi stačí, že to, co potřebuji, to funguje a pokud ne, tak internet poskytl návod, i když princip "proč jako zrovna tohle a takto" zůstal utajen. To mi ke štěstí stačí:-)

2 komentáře:

  1. Když tak nad tím přemýšlím, tak jsem asi chřest nikdy nejedla a pořádně ani (doma) neviděla. Vypadá jako bambus :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nápodobně, proto jsem musela prozkoumat co to je a vyzkoušet ho. Polévka je dobrá. Ale dál s ním asi zatím nepůjdu - třeba ho obalovat a smažit, to ne - maso je maso:-)

    OdpovědětVymazat