úterý 29. prosince 2015

P6: Den 363.

Tak jo, takhle by to šlo:-) V noci vzbuzení jen 2x, pokaždé chtěl nakojit, ale žádné probuzení navíc a ještě ráno vstával až v sedm, což bylo velmi příjemné. S dopoledním spaním žádná změna - slabá půlhodina. Honzi opět spal po noční a Toník byl velmi protivný. Nelibě nesl, že jsem se snažila něco dělat v kuchyni a tudíž jsem se mu nemohla věnovat a tak prudil, prudil a prudil. Ke konci už mi lehce tekly nervy. A ještě vzbudil svým fňukáním tátu. Opět jsem se pokusila mu něco uvařit - dělala jsem bramborovo-cuketovo-jablečné placičky a žádná změna - nejedl je. Stejně tak polévka od včera byla takřka netknutá. Budu muset zase udělat normální zeleninovou, tu jí. V podstatě nic jiného. K obědu tak nejčastěji má hustý vývar v různých obměnách (s rýží, těstovinami, bramborem...). To mu chutná a sní toho dost. Mé snahy rozšířit mu jídelníček většinou ztroskotají. Tak měl dnes jen suché brambory. A také by furt jedl cukroví. Odpoledne dorazila mamka, chvíli tu pobyla a my jí pak procházkou doprovodili skoro až domů. Večer Honzi opět na noční. A já dodělala listopadové resty na blogu. Chybí mi už jen srpen a hlavně skoro celý červenec. Na to se netěším.

A stihla jsem během různých chvilek vymalovat první obrázek z dárku od Mikuláše. Po 3 dnech:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat