pondělí 21. prosince 2015

P6: Den 355.

Vánoční den. Honzi pekl podvodnice a já s Toníčkem zdobila stromeček. No, spolu jsme ho zdobili chvíli, protože pak se naučil vylézat na štafličky, tím dosáhl na stromeček a mno pověšené ozdobičky zase sundaval:-) Tak jsem ho pak dozdobila teď večer. Potmě vypadá hezky, uvidíme zda stejně bude vypadat i za světla. Byli jsme zvědaví, jak na stromeček bude Toníček reagovat. Nejdříve ho nezajímal, ale když se rozsvítil, to už byla jiná. To se mu líbilo:-)

Noc dnes hrozná, spala jsem asi necelé 4 hodiny. Ale přes den se povedlo, že spal Toník 2x, byť tedy dopoledne s uspáváním na 2x a odpoledne asi jen 35 minut, ale ve výsledném součtu to dalo 2 hodiny, za což jsem byla ráda.

Dopoledne jsem se po hodně dlouhé době dostala ke korálkům. Inu, potřebuji udělat ještě asi 3 dárky. Jako obvykle na poslední chvíli. Ale naštěstí každý potřebuji na jiný den a ještě jsem si vybrala hodně jednoduchý přívěšek, tak bych to měla stihnout. Jako, hodně mě to bavilo. Musím si tyhle chvilky dopřávat častějc a né že svůj tvrdě zasloužený volný čas prozevlím u kompu.





Žádné komentáře:

Okomentovat