středa 16. prosince 2015

P6: Den 350.

Po včerejším hodně rozepsaném dni dnes stručněji. I fotokniha pro nás dodělána a poslána. Moc se mi takhle v PC líbí, tak jsem zvědavá na výsledek. Honzi po 10 dnech volna dnes opět na noční. Byť nám druhou polovinu volna zhatilo Toníčkovo teplotování a rýmování, tak jsme si to všichni moc užili. Bylo to fajn být všichni spolu doma. Kluci dnes byli odpoledne 2 hodiny venku, já dodělala knihu a trochu úklidové resty. Teď ještě došít poslední pytlíček do adventního kalendáře a jít hlavně dřív spát.
Večer jsme si tu užili s Toníčkem. Pouštěli jsme si dětské disco vánoční písničky, tancovali do rytmu, jezdili s tatrovkou.... Teď už spinká a já jsem zvědavá na noční vývoj. Zatím je to dost boj. Dneska po prvním nočním kojení brečel méně než včera, ale za to si dal ještě budíček po 2 hodinách a byl dost zklamán, že mléko nebylo. Až zase v půl šesté ráno. Jenže pak zase brek v šest a vstávačka po půl sedmé. Ale věřím, že si to ještě sedne. Večerní usínání taky trvalo 4 večery, než to bylo pochopeno. To se prostě ještě zlepší:-) Nebo v to aspoň doufám:-)


3 komentáře:

  1. Fotoknihy mám ráda. Kde jste si ji nechali dělat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Fotolabu - přes CEWE fotokniha. Je to tam drahé, ale zase to tam už máme vyzkoušené.

      Vymazat
    2. U Fotolabu - přes CEWE fotokniha. Je to tam drahé, ale zase to tam už máme vyzkoušené.

      Vymazat