středa 23. prosince 2015

P6: Den 357.

Dnes vstávačka "až" v půl sedmé. V noci jsme se opět vrátili jen k 2x kojení + ještě 2x se vzbudil navíc. Jednou to naštěstí bylo ještě v jedenáct, kdy jsem byla vzhůru. Jako, stále nic moc a žádný výrazný posun nevidím, ale aspoň vždycky hned usnul a ustál i to, že 2x byl jen uložen a mlíko nebylo. Za to jsem ráda:-) Ráno jsme si s Toníčkem užili, byl krásně tulivý a já bych ho nejradši umazlila. Dopolední spánek zase 30 minut s odřenýma ušima. To je fakt jen na to rychle dodělat něco, co není určeno pro dětské prstíky, chvilka pro sebe už dneska nezbyla. Potřebovala jsem ale zavěsit přívěsek, protože dnes půjde jako dárek pro Honziho maminku. Slovo tchýně se mi nelíbí. Má dneska svátek. Pak jsem začala dělat PFko, ale to už se Toník vzbudil.
Honzi spal po noční, Toník se mi rozhodl pomáhat v kuchyni. Vykrámoval všechny lavóry a jezdil s nimi z kuchyně do předsíně a zpět. Dost jsem bojovala s tím, zda mu to zatrhnout - protože bylo jasné, že vzbudí tátu, nebo ho nechat, protože tím mi dal čas dělat si věci v kuchyni. Vyhrála ta druhá možnost:-)

Ráno probouzející se sluníčko značilo, že bude hezký jarní den:-)

Přívěšek je dělaný z korálků rulla. Ještě nikdy jsme s nimi nepracovala, ale dělalo se s nimi hezky. Je to velmi jednoduché a efektní. Chtěla jsem nějaký jednoduchý rychlý výtvor, což se povedlo. Našla jsem návod, nakoupila dle něj potřebné korálky a pak už jen večerní tvoření. Pobavil mě můj nákup - v návodu psali, že je potřeba 48 korálků. V korálkovém eshopu balení po 5g. Tyhle korálky jsem nikdy v ruce neměla, nevím jak jsou velké, čekám, že mi to vyjde. Nakonec ještě přihazuji do košíku balení dvou jiných barev, než budu potřebovat na dárky. Ještě že tak. Doma koukám na mini pytlíček a počítám korálky - je jich 47 :-) Proto u šlupny jsou 2 korálky jiné barvy. Vůbec to ale nevadí:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat