středa 13. března 2013

P4: Výběrový - Den 72.

Po velmi krátké noci vstávám v 6:15. To je vražedná doba - můj režim dne je prostě posunut úplně jinak. Vůbec poprvé se účastním (ať už na té či druhé straně) výběrového řízení. Výběr je to zásadní - jde o třetí kolegy do obou klubů. A řízení je to náročné a únavné plné zvratů - třeba toho, že nízkoprahový se opravdu  nerovná bezbariérový (protože jinak si nastálou situaci, z které jsme byli všichni paf, nedokážu vysvětlit). A jsem taky překvapena tím, že někteří adepti si nebyli schopní přečíst ani informace o tom co děláme z netu ("máte nějakou neziskovku"). To by mělo být přece naprosto zásadní. Zatímco Dž. bude vybírat ze 3 finalistů, my  máme jasno. Chlapa mít nebudeme, ale za to u nás zakotví již osvědčená posila. Po skončení výběrka sedíme s Bě u netu a hledáme rekreační středisko na tábor. Po příchodu domů jsem totálně vyřízená. Mám pocit, že se mi práce jen kupí a kupí a já vůbec nestíhám. A lépe rozhodně nebude. Jen těch věcí s deadlinem k 31.3. je mraky. Mám pocit, že když jednu věc odškrtnu, naskočí hned 2 nové...
Mezi vybíráním areálů na tábor jsem fotila výrobu Jahůdkové Morany.

Žádné komentáře:

Okomentovat