pátek 29. března 2013

P4: Spořitelní - Den 88.

Dopo mě čeká kontrola u doktora - vše probíhá v pořádku, další kontrola za 4 dny. Jen tedy nemám dostatek léků, tak mě čeká ještě výlet do Holešovic. To Velikonoční pondělí to trochu komplikuje. Krom výletu metrem přes půl Prahy jsem konečně vyřídila novou kreditku ve Spořce. Byla jsem pro ní už jednou - nebyla. I přesto, že mi přišla sms, že je jí možno vyzvednout. Dnes jsem to tedy zkusila podruhé - byla. Zároveň mi bylo vysvětleno, proč minule nebyla - je totiž na staré jméno. Přitom nové jméno i adresu jsem osobně hlásila už před rokem a půl. Vše mi bylo změněno. U karty to ale asi tak nefunguje. Pokud další kreditku budu chtít s novým jménem, musím si o to extra požádat speciálním formulářem, který mám přijít vyplnit 2 měsíce před koncem její platnosti. Ať žije byrokracie. Dobře. Jen tedy nevím, zda si to budu v únoru 2016 ještě pamatovat...
Ilustrační Matyho, nějak se mi při cestování po Praze nechtělo fotit.

Žádné komentáře:

Okomentovat