neděle 13. ledna 2013

P4: Převážecí - Den 13.

Od včerejšího večera jsem byla u rodičů, dopo mě tam vyzvedl Honzi s půjčeným autem a jeli jsme odvézt Čerta zpět do Jahody. Jsem zvědavá, jak to bude fungovat, protože za ty 3 týdny co jsme ho měli doma, mě 2x kousnul (do stejného prstu). Můžu si za to sama. První rafnutí bylo fakt hluboké, že ještě teď není prst úplně ready. Každopádně, jak to tak vnitřně cítím, Čertem asi bude končit éra Jahodových myšáků. To tedy né kvůli rafajícímu Čertovi - za celý rok nikoho nekousl, já si za to můžu sama, ale spíš to prostě tak nějak vyplynulo. Taky je mi líto, že tam bude sám, ale pořizovat k němu potkaní miminko by nedělalo dobrotu. A pak ještě, Čert je u dětí ten méně oblíbený...
Auto jsme měli ale půjčené hlavně kvůli tomu, že jsme si byli koupit chybějící nábytek do bytu. V našem bytě bydlíme cca rok a půl a rok a čtvrt mluvíme o tom, že si do obýváku pořídíme komodu. Její místo zaujímají ještě 4 nevybalené banánovky od stěhování. A po roce mluvení to najednou šlo. Minulou sobotu jsme se byli podívat v Asku, vybrali a dnes koupili. Nejen komodu, ale i regál na ní a knihovnu. Tak tu teď Honzi montuje.

Na fotkách je krom mého kutila, mámin odpočívající Čip a kafe z lásky od mého muže:-)





















K montování nám tu hraje Hugh, takže písnička pro dnešní den je jasná. Toho chlapa prostě miluju. Je neuvěřitelně sexy, má úžasný hlas a je skvělý herec a možná ještě lepší hudebník. Určitě to nebude první ani poslední odkaz na jeho hudbu v tomto blogu. Pro porovnání ještě jeho píseň z "dávnověku" (cca 1994), s českými titulky, protože i text stojí za to, kromě neskutečných grimas :-)





2 komentáře:

  1. Čip mi připomíná našeho prvního potkana - Basíka :-). Já měla všechny od jedné chovatelky - vymazlené od miminka... Jen už další domů nechci. Trápilo mě, jak rychle umírali :-(. Tak teď máme kocoura... A krásné srdce z lásky :-). Já teď dostávám jen "kopance", ale ono bude líp!!! G.

    OdpovědětVymazat
  2. Všichni potkani, kteří mi doma nebo v Jahodě prošli rukama jsou ze zverimexu. Většinou jsem měla štěstí a těch dvou let se dožili, ale taky párkrát jsem si vybrala špatně... Ano, ta délka dožití mě taky štve. Zatím jsem to řešila vždy hned koupením dalšího... Vím, že větší zvíře mít doma nemůžeme a ani nechceme, i když třeba kočku bych taky brala. A z těch všech hlodavců mi přijde potkan nejsociálnější a nejinteligentnější. Ale kdybych mohla, dala bych nevím co za to, aby tu s námi mohli být déle. Protože Matymu i Čipovi je rok a půl...

    Moc na tebe myslím, ať je co nejdříve lépe. A neboj, ono bude:-)

    OdpovědětVymazat