sobota 19. ledna 2013

P4: Plánovací - Den 19.

Strategické plánování na rok 2013 a ještě dále. Pocelém dni v práci jsem unavená a navíc na mě leze nějaké nastydnutí. Večer tak nic moc.


















 Dokoukávám poslední díly Fringe. Další seriál, co mi skončil. Netradičně pojaté sci-fi. První série se mi líbila tím, že byla plná paranormálních případů, což mi připomínalo Akta X. Dalšími sériemi se děj velmi zesložitil, že to občas bylo nepochopitelné. Ze současnosti jsem se totiž přesunuli do alternativního vesmíru, kde byli ty samé postavy, jako v tom našem. V této poslední sérii se děj odehrával v budoucnosti, aby chvílemi přeskakoval do ještě větší budoucnosti. Ve finále se pak mihl i alternativní vesmír a děj skončil v roce 2015:-)
Jen tedy přemýšlím nad tím, proč je tak důležité hlavní hrdiny dát po několika sériích dohromady. Nebylo to jen ve Fringe, kde se pak kolem vztahu Petera a Olivie točila hlavní zápletka děje (a kolem jejich dítěte). Bylo to i v Aktech X, kde nakonec Mulder skončil se Scully a měli spolu dítě (hnidopichové správně poznamenají, že Mulderovo otcovství nebylo tak jisté:-) ), je to v Bones, kde to Booth táhne s Kůstkou (a mají spolu dítě) a bylo to i v Housovi, kde House nakonec chodil s Cuddy, aby se tedy zase nakonec rozešli. Asi prostě 2 lidé opačného pohlaví nemůžou spolu pracovat bez toho, že by se spolu po nějaké době dali dohromady:-)
Po dokoukání Fringe mi tak ze zahraničních seriálů zbyli jen Bones, i když mám teď několik dílů skluz. Po hezkém začátku 8. série tam bylo pár slabších dílů, tak mě nijak nelákalo dívat se dál. No ale věřím, že až zase bude nálada, tak to dokoukám. Stejně tak se chystám na Big Bang Theory, když jsme obrali děti o jejich plakát z Bravíčka:-)























obrázek převzatý z internetu

Žádné komentáře:

Okomentovat