úterý 23. února 2016

P7: Den 54.

Za to tedy dnešní noc stála za to. Toník od půl jedné do půl čtvrté nespal. Průběžně jsem se ho snažila uspávat, byl ale děsně neklidný. Nezabral ani Nurofen, který dostal na teplotu. Když jsem ho neuspávala, tak se tvářil, že se spát nebude - skákal v postýlce, lezl z postele atd. Nezabralo nic - ani mléko, ani kojení. Honzi se snažil asistovat, protože jsme ho samozřejmě vzbudili, ale pak jsem ho poslala spát, ať aspoň jeden se aspoň trochu vyspí. Nakonec tedy odpadl, aby definitivně vstával v 6:45. Děs. Samozřejmě dopoledne musel jít spát už v 11 hodin. Nedivím se. Čekala jsem, že se aspoň teď vyspí, ale prd. Místo obvyklých 2 hodin spal jen hodinu a půl. Grrr. Dopoledne Honzi skočil do lékárny, odpoledne pak přišli rodiče. Toník pohodově naladěn. Jen s lehce zvýšenou teplotou. Naposledy musel dostat léky v noci. Od té doby klid. Naštěstí. Jen tedy odsáváme kvanta rýmy. Snad bude brzy lépe.

Po včerejším jaru dnes ráno opět zima. Tak jsem si aspoň k večeři sklidila své vypěstované řeřichové jaro. Bylo moc dobré.

Honzi naučil dělat Toníka rybu. V jednu chvíli jsme tu rybovali doma všichni tři. To musel být pohled:-) A mě začalo bolet v krku. Mám takový pocit, že  už i na mě s bacily došlo:-(



Žádné komentáře:

Okomentovat