čtvrtek 4. února 2016

P7: Den 35.

Dnes realizace mého vánočního dárku - focení v ateliéru. Moc jsem zvědavá na fotky. Fotograf milý, prostředí hezké, jen to bylo tedy dost náročné. Toník moc nespolupracoval. Tedy on obecně na pokyny skoro vůbec nereaguje, takže chtít po něm, aby se smál či zůstal požadovaný čas na místě, to bylo nemožné. Ale fotograf si s tím poradil. Jen já bylo po 2 hodinách focení dost grogy, jak jsem furt nosila Toníka zpátky na místo z kterého rychlostí blesku odlezl. A co ho nejvíce ve fotoateliéru zajímalo? Přímotop a zásuvky:-) Toník si zaslouží velkou pochvalu - vydržel celé 2 hodiny v rámci možností k jeho věku spolupracovat, nebrečel, v cizím prostředí se rychle otrkal a hlavně vydržel i cestu autem až domů, kdy tedy zaslouženě usnul. Takže spokojenost. Teď jen si počkat na fotky.
Fotka z večeře - snaha jíst sám - rukama - podle toho taky vypadal. Ale byl spokojený a spokojená jsem byla i já - snědl toho hodně.


Žádné komentáře:

Okomentovat