úterý 16. února 2010

Tak nějak bez života - Den 47.


Dneska nějak nemůžu a to už od rána. Málo jsem se vyspala, pak cesta do Jinonic, kde jsem potřebovala získat poslední dva zápisy do indexu, ale jela jsem tam zbytečně, jen jsem se zase naštvala, tak jsem aspoň ulovila foto naší nástěnky no a pak úmorná cesta na Čerňák. Odpoledne bylo ve znamení Ikea dílničky, kde jsem se odrovnala ještě fyzicky a můžu říct, že jsem fakt utahaná jako kotě. No a do toho ještě intervize ohledně mého zapeklitého klientského případu. No aspoň je o čem přemýšlet.

4 komentáře:

  1. Klasické Jinonické nástěnky - nejvíc mě u počítačových učeben fascinuje plakát o ztracené šále :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Kéž by alespoň na té naší byl vyvěšen rozvrh! Ale stále není, proč taky, když letní semestr začíná AŽ v pondělí!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mi už rozvrh máme - a dokonce na webu. Žasla jsem :)))

    OdpovědětVymazat