pátek 12. února 2010

Dárek k Valentýnu - Den 43.


S Honzim jsme si koupili společný dárek k Valentýnu - 2. rozšíření pro Carcassonne. Hromádka se nám tak hezky rozrostla. Víc už asi neporoste. Aspoň v nejbližší době.

7 komentářů:

  1. Vylepší to hru hodně?! Mám jen základní hru a ta už mě moc nebaví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hra se stává zajímavější (třeba když máš ve městě stavitele, můžeš si po přiložení kartičky do města vylosovat ještě jednu) a delší (ale ne o moc, jen je tam více kartiček s kterými se hraje), prostě má to něco do sebe:-). Ty další rozšíření mi přijdou, že hru už moc komplikujou (třeba princezna a drak) a navíc, už je ta hra pak na dlouhu. V obchodě jsem koukala ještě na rozšíření Katapult a to mě zaujalo, s ním by měla dostat hra zase jiný háf, ale jestli si ho pořídíme, tak až časem.

    OdpovědětVymazat
  3. Také popřemýšlím o investici, i když - já bych radši měla popřemýšlet o někom, kdo by to se mnou hrál :(
    Koupila jsem si skoro před rokem Citadelu a zatím jsem si ji jen 2x prohlédla, vždycky ji někam vezmu a všichni jen ohrnou nos, nebo se stihnou opít rychleji než vyložím pravidla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Citadelu jsem předloni dala Honzovi k Vánocům a taky jsme jí hráli asi 2x (ne že by byla špatná, jen na ní nebyla ta správná herní nálada). Teď vede Carcassonne, ale abychom ho hráli dál, tak jsem musela nechat dneska Honzu vyhrát, protože zatím si moc neškrtá:-) Honza by zase rád hrál Uppsalu, ale to já odmítám - nemám zeměpisné znalosti a nechat se celou hru ztrapňovat s tím, že nevím, kde jaké město leží, to pro mě není. Ovšem nejšílenější hra je staré z Pohádky do pohádky, té se žádná jiná hra nevyrovná (ten kdo to vymýšlel musel být fakt magor) :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nu, já doufám, že teď v sobotu budou kolegyně citadelově naladěny a že si ji konečně zahraji. Taky jsem k Vánocům dostala Alhambru, která se jen válí pod stolem a práší se na ní :(

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky dostala jako dárek hru. Ale od kamarádky napůl k vánocům a napůl k narozeninám. http://www.heureka.cz/direct/iR/importprodukt-orig/11e/11ec8bf2bd2ebf9d7271cf04265f4043--mmf150x150.jpg
    Umí prase létat? Dnes jsme ji hráli s Rackem a Kobihou abylo to super;-) Kač

    OdpovědětVymazat
  7. Umí prase létat? máme v Jahodě. Děti hodně baví, mě už méně. A to z toho důvodu, že jak jí hrajou často a rády, tak už to uměj nazpaměť, tak my, co to nehrajem tak často nemáme šanci. Ale jinak je super a považuju jí za úžasnou hru pro naše klubové účely:-)

    OdpovědětVymazat