čtvrtek 25. února 2010

Plíhal na FF - Den 56.

Konečně jsem se dočkala a konal se z prosince odložený koncert Karla na FF.
Shrnutí? Karel byl těžce v pohodě, bylo vidět, že se baví a hraní si užívá. Přehrál svůj obvyklý playlist (tedy staré pecky proložené novými písničkami) a vysypal z rukávu spoustu básniček. Stihl taky 2x seřvat stejného člověka za to že rušil a kupodivu se nezabil při slézání z pódia (bylo hodně vysoko) - radši si to pojistil tím, že před prvním přídavkem ani neslézal dolů a jen se ze schodů díval:-) Jeho perfekcionalismus se projevil tím, že až do 19:20 zvučil (do sálu se mělo pouštět od sedmi). Chyběla mi Pohádka (ale tu prostě v tomto koncertním programu nehraje) a potěšila mě jeho nejdelší báseň "Sedím v jámě". ("Spousta lidí po mě chtěla, abych to doma našel a přečetl. Tak jsem to našel a přečtu vám to.")


Jen pár nových básnických drobností, co jsem si stihla zapamatovat (ale určitě ne všechny jsou správně):

Jedu vlakem za svou slečnou,
požádat jí o ruku,
dovolím si před konečnou,
ještě jednu výluku.

Farář hovoří rozvlekle,
že usmažím se v pekle,
na mysli neklesám,
neskončím tam totiž sám.

K zemi slétl pták snovač
a ukradl mi zapalovač.
Snad mě šálí zrak,
spíše to byl plameňák.

Lunární modul se přežral
a odul.

2 komentáře:

  1. Koukám, že Kája má nové básně. Asi jsem na něm déle nebyla. I když zas tak dlouho to není, také říkal, že ho někdo žádal, aby přečetl svou nejdelší báseň :-D Kač

    OdpovědětVymazat
  2. Kája má nové básně stále, je neuvěřitelné, jakým tempem je produkuje. Kdyby alespoň polovičním tempem produkoval nové písně, nebylo by to špatné, aspoň bychom na nové album nečekali několik let. Jak já bych ho už chtěla mít, ty nový písničky, co hraje, se mi moc líběj:-)

    OdpovědětVymazat