pondělí 27. února 2017

P8: Den 58.

Náročnější den. Honzi ráno vyrazil k zubaři. Byl tam objednán na minulý týden, zubař mu ale termín zrušil, nový nestanovil a mezitím se objevil akutní problém. Vrátil se brzy - s tím, že má znovu přijet v jednu. Já se na odpoledne objednala taky k doktorovi, s tím, jak to hezky bude navazovat, kluci půjdou na cvičení a tak. No naplánováno to bylo hezky. Ale Toníček. Uspávání ukázkové, ale po spaní se nějak nemohl vyklubat a já za půl hodiny potřebovala odejít. Odešla jsem, což dostal Honzi dost sežrat. Naštěstí jsem byla za půl hodiny zpátky a povedlo se mi Toníka ještě vypravit na cvičení. Sice přišli o trochu později, ale hlavně, že šli. Honzi z toho byl celý takový rozvrkočený. Nedivím se mu. Naprosto ukázková sobota, kdy byl Toník skoro celý den s tátou a o dva dny později tohle. Ale dali jsme to a to je hlavní.
Dopoledne tu ještě byla mamka, já tak zase poklidila, zadělala těsto na knedlíky a když jsem se je chystala dát vařit, tak vypadl proud. No a když vypadne proud, tak neteče i voda. Elektřinu naštěstí asi po 40 minutách puštěna, Toník tak dostal teplý oběd (naštěstí nějaké knedlíky zbyly od včera) a já mohla dát vařit čerstvé, tak se stihl i Honzi naobědvat před odchodem k zubaři.


2 komentáře:

  1. Co my matky všechno nezvládneme, že... (Máš přístup na můj blog, kdybys chtěla, tak napiš)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas toho tolik nezvládám a před tebou smekám. Přístup na tvůj blog mám, ráda k vám nakukuji :-)

      Vymazat