sobota 25. února 2017

P8: Den 56.

Dneska pro mě asi nějaký den za odměnu:-) Dopoledne šli Honzi s Toníkem ven na motorku. Po obědě se zase nepovedlo Toníka uspat - tentokrát byl uspávačem Honzi. Já vyrazila s M. na výstavu kreativity do Dubče. Trochu jsem provětrala peněženku. Cestou domů jsme si daly ještě tour po obchodech. Kluci ale doma ještě nebyli - byli se dívat na vláčky. Já tak měla takový správně odpočinkový svůj den. Ono je to občas potřeba. A jsem za to moc ráda a jsem moc pyšná na ty své kluky, že to tu spolu tak hezky zvládli, byť to bylo náročnější tím, že Toník po obědě nespal. Večer jsem konečně dolepila první a druhý měsíc z Toníkova deníčku z druhého roku života. By mě zajímalo, jestli tímhle tempem to zvládnu alespoň do léta.



2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Pravda, že jsem koukala, zda vás někde neuvidím :-) Doufám, že jste si to taky užili :-)

      Vymazat