čtvrtek 14. dubna 2016

P7: Den 105.

Honzi spí po noční, já jsem s Toníkem. Opět má průjem, ale od rána už je na starém Sunaru. Tak snad bude brzy lépe. Přichází mamka a bere Toníka na hřiště. Já tak mám čas aspoň trochu zabalit. Po obědě dávám Toníka spát, Honzi vstává a my se s vervou pouštíme do balení. Nejdelší je pak skládání věcí do auta - těch Toníkových serepetiček je hrozně moc. A to jedeme pryč jen na 4 dny, ale i tak - to je postýlka, matrace, židlička, plíny... Máme v plánu vyjet po Toníkově spaní - ideálně ve čtyři. Toník ale spí skoro do půl čtvrté a teprve po jeho probuzení můžeme vzít z ložnice postýlku a začít skládat do auta. Jsem si jí měla připravit předem. Takže vyjíždíme až v pět. Musíme jet přes celou Prahu, samozřejmě si užíváme kolon (o hodinu dřív by to ale asi nebylo o moc lepší). Do našeho cíle tak dorážíme až v půl sedmé. Toníkovi to nijak nevadí, i když cesta na něj ke konci byla už dlouhá. Naštěstí tablet v novém držáku spravil náladu. V cíli cesty hned okoukl pískoviště a místní vozový park a prý, že to bude tady fajn:-) Zbývalo už jen připravit vše na spaní, navečeřet se, uložit Toníka ke spaní a čekat na zbytek výpravy. A 4 denní dovolená může začít!


Žádné komentáře:

Okomentovat