středa 13. dubna 2016

P7: Den 104.

Doma. Honzi spí po noční. Já se zabavuji s Toníčkem. Je protivný a stále by byl nejraději na prsu. Nevím, co zatím vězí. Nejvíce v klidu je venku. Jdeme na hřiště s kamínky a to ho baví. Odpoledne pak úklid a pak přicházejí holky. Dozvídáme se super zprávu od B. a užíváme si super večer. Jsem ráda, že jsme se zase viděly.


















Už asi 2 dny pozoruji, že Toník kadí častěji a řidčeji. Přisuzovala jsem to tomu, že měl po dlouhé době k snídani kaši a tak si žaludek zvyká. Dnes ale to byl extrém. Dvakrát byl totálně skrz a já musela prát bodyčko, punčocháče i tepláky. Kaši dnes ráno Toník neměl a bylo to o dost horší. Za viníka jsem tak označila "nový" Sunar. Koupili jsme několik krabic trojky a když jsem je doma rozbalila, zjistila jsem, že vypadá jinak než Sunar, co máme doma. Nápisy na krabici mě ujišťovaly, že jde jen o nový obal, obsah že zůstal nezměněn. Už to mi bylo podezřelé. Neseděla ani odměrka - nejen barvou, ale i velikostí (4,6g x 4,4g - rozdíl sice nepatrný, ale byl). Konzistence prášku jiná, výsledná barva rozdělaného mléka také. V tu chvíli mi toto vše sice bylo podezřelé (proč když píší receptura nezměněná je tolik věcí jinak?), ale stále jsme věřila, že jsou to jen kosmetické detaily. No a dnes, když jsem z Toníkových problémů vyloučila kaši, to nějak začalo do sebe zapadat. Holky mě poňoukly, ať se kouknu na složení. A hle - hned na prvním místě - starý sunar - plnotučné mléko, nový sunar - odtučněné mléko. A změn by se tam dalo najít více. Zároveň se tím vysvětlilo to, že Toníkova mizerná a stále u prsa lepící se nálada pramenila z toho, že mu nebylo dobře. Nového Sunaru pil i méně než toho starého. Bylo jasno. Nový Sunar prostě ne. Buď seženeme ještě někde starý nebo budeme muset přijít na jiné mléko, které bude Toníkovi vyhovovat. Ach jo. A jak jsem tak koukala na FB Sunaru, zdaleka nejsme jediní, kteří mají problémy. Naopak. Jen milé řeči o tom, jak se nic nezměnilo a mlíčko je stejné. To určitě.


Žádné komentáře:

Okomentovat