středa 16. března 2016

P7: Den 76.

Kukám, že mám z projektu tak trochu ementál. Nu, jsem nějak líná stáhnout fotky z velkého foťáku. Podle toho to tu taky tak vypadá:-)

Uklízecí den. Kluci byli dopoledne nahrazovat jedno plavání. Odpoledne za mnou přišla Bě. Moc fajn pokec. Potřebovala bych to častěji.

A dostala jsem dárek. Tak moc jsem nad nimi doma slintala. Až mi je Honzi koupil:-) Byť tedy dělal že ne a já byla pak naštvaná, že ti chlapi jsou hrozní, když neslyší, že se nám něco líbí a chceme to. Slyšel to, jen mě napínal:-) A co že jsem to tolik chtěla? Pastelky Magic. Antistresové omalovánky je jediná moje vlastní neužitečná aktivita. Na jiné tvoření se nějak nedostává. Ale vždy po obědě, když Toník spí si chvilku na pastelky najdu. Je to moc příjemné.


Žádné komentáře:

Okomentovat