pondělí 14. března 2016

P7: Den 74.

Doma, dopoledne Toník protivný, lehce zvýšená teplota, stále nějaká ruka v puse. Vstával v půl šesté. Unavený, nevyspalý, ale prostě déle nespí. Odpoledne k doktorce. Domluvená návštěva ohledně očkování. Ve čtvrtek se nám povedla super věc - já na dětské volala dopoledne, kdy mi volali a nezastihli - domluven termín 18 měsíční prohlídky a rovnou jsem řešila termín na očkování táhnoucí se od ledna a posouvající se kvůli neustálému nachlazení - objednáni na čtvrtek. Honzi spal po noční, já pak odešla k rodičům. Vše zapsáno do kalendáře. Honzi tam volal pak odpoledne (původně jsme byli domluveni, že tam zavolá ráno, to se to ale neuskutečnilo) v době, kdy už neordinovali, ale zastihl tam doktorku a domluvil pondělí:-) Více méně jsme to řešili hlavně proto, že Toník se zdál minulý týden už ok, ale já bojovala s nějakým bacilem. Tak zvolena jen vyčkávací taktika, zda to ustojí. Proto dnes jen poslech a kontrola stavu - ok. Kvůli dopolední nepohodě ponechán čtvrteční termín. Nu a ještě, že jsme tam byli. Díky tomu zjištěno, že doktorka má sice v kartě zapsáno, že má Toník 4. hexu, ale on jí nedostal. To je jediné, co mi na naší doktorce trochu vadí - lehké zmatečno. Tohle vzniklo díky tomu, že tam byla celé prázdniny bez sestry a tudíž nějak selhalo objednání. A já termíny očkovacího kalendáře nehlídám. Takže hexu doočkujeme ve čtvrtek, priorix díky tomu posunut.
Cestou domů zastávka na hřišti. Nové auto bylo důkladně ozkoušeno. Bude mu to na hřišti slušet:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat