sobota 8. srpna 2015

P6: Den 220.

Noc nezklamala a zase si přichystala něco nového - 2x vzbuzení se se scénou, kdy Toník nechtěl nic a jen brečel, aby si tedy posléze dal říct a napil se. Poslední ranní kojení skoro spícího miminka jsem si tak užívala a nemohla se na něj vynadívat. Jen to vstávání v 6:10 bylo opravdu krušné. Ale kdo by odolal, když vidí ručičku, jak šátrá po mantinelu, shrne si ho dolů, vykoukne hlava a obličej se celý rozzáří, když vidí, že jsem i já vzhůru:-)

Honzi se vrátil z noční, naložil nás a hurá za rodiči na chatu. Vedro, Toník spaní přes den opět moc nedal, takže samozřejmě usnul cestou domů a večer pak nechtěl zabrat, i když šel spát později.
Našla jsem si chvilku na focení a rozšířila jsem svou sbírku hmyzáků. Cestou přes sklo rychlý dokumentační cvak včerejšího požáru na Žampachu.






1 komentář: