čtvrtek 25. června 2015

P6: Den 176.

Krásná hortenzie, kterou jsem dostala včera jako trochu opožděný dárek k narozeninám. Sluší jí to u nás na okně.
Dopoledne stejné jako v uplynulých dnech - Honzi spal po noční. Toníkovi přes den spaní moc nešlo a tak po druhém půlhodinovém spaní byla menší krize a užili jsme si pernou půlhodinu. Naštěstí se nakonec uhoupal, odpočinul si a byl ochotný se nakojit a hned tu bylo zase spokojené mimino. Odpoledne vezl Honzi rodiče na chatu. Povedlo se nám je jít vyprovodit i s Toníčkem a díky běhu s kočárkem jsme je stihli i u dvou přechodů přes silnice a mohli jim zamávat na šťastnou cestu. Nákup v Lidlu a pak tradiční procházka. Při ní se Toník rozhodl dospat svůj spánkový deficit a zalomil to skoro na 1,5 hodiny. Díky tomu jsem za celé odpoledne nachodila asi 11 km. Jen endomondo mi to jako na potvoru nezměřilo. Využila jsem toho, že jsem byla na procházce sama a nasadila rychlejší tempo. Večer jsem byla totálně urvaná. Honzi na tom byl podobně. Tak jsme svorně odpočívali spolu. Konečně zase společný večer doma:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat