čtvrtek 12. září 2013

P4: Hektický - Den 255.

V práci rušno, jsem rozladěná z jednoho emailu, opět stejný problém - komunikace. Dodělávám co nejvíce věcí, úkoluji holky, ať vědí co, až budu na dovolené. Na klubu mazec - dost práce v kontaktní, 31 dětí, chvílemi jsem nevěděla kde mi hlava stojí. K tomu doučování matematiky, které bylo velmi příjemné, ale náročné v tom, že když se na delší dobu zavřu do kontaktní, v klubu pak zůstává kolegyně sama, což je při dnešní velké návštěvnosti dost náročné. Při doučování mě potěšilo, když mi slečna řekla, že se chce doučovat proto, že chce mít dobré známky, aby z ní něco bylo. Dost dobrý názor v 11 letech a vzhledem ke klientele s kterou pracujeme. Nakonec jsem z práce odcházela v devět hodin a to jsem opravdu nestihla vše, co jsem chtěla. Ale to nejdůležitější je hotové, tak můžu práci s klidem na pár dní hodit za hlavu.

Žádné komentáře:

Okomentovat