pátek 9. srpna 2013

P4: Protireklamní - Den 220.

Cestou po Praze jsem několikrát narazila na billboard s T-Mobile reklamou. Spoty se Zadarem se mi líbily, proti těm skautským mám averzi. Shlédla jsem je jednou a vícekrát je vidět nemusím. Připadají mi blbé. Jasně, někomu se mohou líbit, ale pro mě, která jsem ve skautu vyrostla a léta vedla oddíl, jsou fakt stupidní. Nejvíc mě vytáčí slogan Buď připojen. Zajímalo by mě, jestli by si T-Mobile dovolil zprznit heslo nebo slogan někoho jiného (třeba Policie ). Tady jde ale jen o skauty, ze kterých si můžeme udělat srandu (s vtipy na skauty problém nemám, jen musí mít nějakou úroveň). Druhá věc, která mi na celé reklamě vadí, je neznalost skautského kroje. Když už točím takovou reklamu, tak by bylo záhodno si zjistit, jak má vypadat kroj vlčete (pokud to mají být vlčata - usuzuji tak podle žlutých šátků) a nestvořit pelmel kroje od vlčete přes skauta po rovera. I když chápu, že většině populace je to totálně jedno. Je poznat, že jde o skauty a nějaké bližší detaily jsou zbytečné. Ale proč, když něco dělám, to nedělat pořádně, že?
(zdroj fotky - youtube.com)














Jinak den ve znamení návštěvy u tety a podvečerního nevlídného počasí.


Žádné komentáře:

Okomentovat