čtvrtek 28. února 2013

P4: Vyhecovaný - Den 59.

S Bě jsme si řekly, že vyhrajeme PePa masters i za únor. Abychom si byly svým vítězstvím jisté, znamenalo to nasadit zběsilé tempo a dozapsat všechny výkony v poslední únorový den (a to i výkony za tento den). Dost mi to hatilo milión dalších věcí, které bylo nutné udělat, ale povedlo se a my posílaly zprávu o tom, že je hotovo 8 minut po konci klubu. Jen jsem tedy po tom zběsilém pracovním maratonu byla totálně orvaná. Příští měsíc asi dáme šanci nějakému jinému týmu:-)
Doma mě čekalo překvapení v podobě tmy, Honzi to naštěstí vyřešil, i když to bylo složitější, protože právě probíhá rekonstrukce elektrorozvodů.
Na fotce společný dárek k výročí. Byl pokřtěn na Zeleňáka.

Zběsilé pracovní tempo má velikou výhodu - nevzpomíná se. Myšlenky o rok zpět se mi tak toulají až cestou domů. Před rokem (byť tedy datumově to nesedí, ale byl to prostě čtvrtek) jsem zažila pracovní den, který se - doufám - nebude opakovat. http://janina365.blogspot.cz/2012/03/p3-nejhorsi-pracovni-den-den.html A tak se nadechnout a jedeme dál.


Žádné komentáře:

Okomentovat