pátek 15. února 2013

P4: Výkyvový - Den 46.

Dnes hodně zajímavě výkyvový den. Dopo jsem si byla pro pravidelnou dávku léků. Nakousla jsem i otázku žádosti o IVF, jejímž podáním skončily mé předchozí dvě návštěvy. Jak to s ní vypadá se zatím neví, nešlo se dostat do systému, pokud bude nějaká změna, dá vědět. Jdu domu tedy opět ukolébaná ve fázi nic se neděje. Po poledni telefon. Zatímco tedy dopo vývoj nijaký, odpoledne razantní posun a začne se dít. Dost v sobě bojuji s tím, že na můj vkus asi zase moc rychle. Jak rychle se uvidí po objednání na příslušné pracoviště v příštím týdnu.

Odpoledne jedeme do Vysočan - chceme se s Honzim podívat na ledové sochy na Harfě. Cestou se stavujeme v Gongu a kupujeme lístky na Plíhala. Ulovujeme lístky do třetí řady a já se těším moc:-) Cestou do Galerie Harfa mi v úžasné euforii z pravidelné várky folkové hudby dochází, že na koncert nemůžu jít, protože v ten den se koná hospoda za Gábi. A jedeme zase dolů. Jsem na sebe naštvaná, že mi to nedošlo, že je to to samé datum. No jo, ale po celém dni, mám v hlavě tolik myšlenek, že jsem to fakt nedala (vím, že je to výmluva, nedošlo mi to ani předtím). Hm, takže mám doma lístky na koncert na který moc chci jít a zároveň chci moc s ostatními zapít Gábi. Co vyhraje, je jasné. Takže 10 minut po koupi lístků, jsme řešili, co s nimi dál... Prostě fakt zajímavý den...

Sochy povedené, jen lidí mraky. Asi tam byla nějaká akce, protože v jeden okamžik bylo liduprázdno.





















PS: Ano, vím, že je blog veřejný a že jsou věci, které jsou soukromé. Na druhou stranu, toto je kronika mého (našeho) života. A tohle je hodně zásadní věc. Takže tu o dané akci bude sem tam zmínka. Nic zásadnějšího se letos pro nás konat nebude. Pokud tedy příroda nepřekvapí (což vzhledem k výsledkům dost pochybuji, ale stále doufám). A kdyby byl nějaký problém, dá se blog vždycky zamknout, což bych ale nerada.

2 komentáře: