čtvrtek 15. listopadu 2012

P3: Všichni mě ... - Den 320.

Po zápřahu v uplynulých dnech a né moc odpočinkovém víkendu nastává krize. Od rána jsem zpruzelá, k tomu venku neproniknutelná mlha a mě všichni .... . A to fakt všichni. Dokonce i děti - dneska mě prudí opravdu vším. Dokážu se zmobilizovat natolik, že uskutečníme plánovanou rozvojovou akci - děti se zapojují, spolupracují, mám z výsledku dobrý pocit. Ale 60 minut intenzivní práce, kdy řídím skupinku 15 různé starých dětí, snažím se jim něco předat a do toho posílám ven ty, co ruší, mě vyšťaví už úplně a já si jen přeju ať je sedm večer a můžu jít konečně domů. A pro tento týden už žádné odpovídání na tisíce otázek, vyndavání potkanů, půjčování her, vysvětlování že nejsem Běla, opakování pravidel, pomáhání s úkoly, ptaní se jak se kdo má... Jak já jsem dnes za konec klubového týdne ráda!

Žádné komentáře:

Okomentovat