sobota 1. září 2012

P3: Pořádek v papírech - Den 245.

Jsem se konečně po roce dokopala k tomu, že jsem do šanonů roztřídila všechny možné papíry k bytu, doklady, smlouvy, výpisy atd. A když jsem byla v tom papírování, tak jsem zase trochu rozšířila své sbírky. Od puberty jsem schraňovatel - tzn., když se mi něco líbí a zajímá mě, tak hromadím materiály k tomu tématu. Takovýchto "sbírek" mám několik, tak jak šel vývoj mého vkusu a zájmu. Takže dneska jsem hezky do šanonu založila Terezu nashromážděnou za několik posledních let. A při listování starými sešity jsem zavzpomínala na sobotní dopoledne před obrazovkou, kdy jsem hltala každé její slovo. A dneska jí využívám jako dobrý preventivní materiál pro děti v klubu:-) Takhle mám poschovávané ještě 2 šanony Backstreet Boys a Nohavicu s Plíhalem. Rozsah mého hudebního vkusu je prostě nepochopitelný:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat