středa 25. dubna 2012

P3: Pavel opět vystavuje - Den 116.

V úterý odcházel Pavel z práce poslední a bylo to vidět. Své díla vystavil v klubu na stole:-)
Jinak obvyklý středeční pracovní den - spousta práce na PC, porada, jeden nepříjemný telefonát a příprava věcí na zítřejší Čarodějnice. A přišlo mi potvrzení, že jsem byla zařazena na vzdělávací kurz - v květnu si tak splním prvních 8 vzdělávacích hodin z povinných 24. Jedinou pracovní kaňkou bylo objevení výsledků dotací volného času od MHMP - nečekám zázraky, ale přiklepnutí dotace 2 000 Kč na letní tábor mi přijde jako výsměch. Otázka, jestli to vůbec stojí za psaní projektu, pak závěrečné zprávy, vyúčtování... Ach jo. Tenhle systém je šílený. Výsledky od MPSV sice byly už někdy v lednu nebo únoru, ale samotné peníze nikde. Proč taky, že? Jsme neziskovka a tak určitě ty první 4 měsíce v roce z  něčeho pokryjeme. Tak je to ale každý rok, tak se asi nemá cenu rozčilovat.
A večer toužebné čekání na titulky k Housovi, protože zbývá posledních 5 dílů do definitivního konce a začíná se to tedy zajímavě rýsovat a já jsem napnutá, jak to skončí (i když teda tuším, že blbě, protože House není pozitivně laděná postava). Honzi se vztekal u instalace nějaké PC hry a Maty se z nás snažil vyloudit něco k snědku. Prostě normální večer u nás doma:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat