úterý 24. dubna 2012

P3: Ošátkovaná a koncert - Den 115.

Po zhruba 3/4 roce jsem na sebe oblékla alespoň část skautského kroje - šátek - a to u příležitosti 24. dubna, kdy se slaví Skautský den století, protože českému skautingu je 100 let. A to jsem si nemohla nechat ujít, i když aktivně už neskautuji. A večer jsme pak vyrazili na koncert Hop Trop. To by člověk nevěřil, kolik tam bylo dnes v hledišti skautů:-) A koncert? Zazněly všechny velké hity i několik - občas až neuvěřitelných - historek. Třeba o tom, jaké verze písně Tři kříže se dají najít na internetu (Eva a Vašek, punk, dětský sbor...). Jen tedy pánům trvá déle a déle, než se dostanou k pointě, takže mluvený blok má klidně i 10 minut. Ale zase pak zahrají několik písniček v jedné řadě:-) Koncert končili tím, že mají žízeň a ta asi byla pořádná, protože přidali vždy jen jednu písničku a hned pryč. Celkem přidali 3, ale  muselo se tleskat dlouho a vytrvale. Celkově ale spokojenost:-)

PS: Po cca 3 týdnech klidu ulovila BĚ na klubu veš. Naštěstí ne u sebe, ale otázka je, jak dlouho nám to bude trvat. Už jsme tu čest měly. A děkuji, nechci.

PS1: Po 4 týdnech neustálého připomínání a prudění se nám vrátila další vyplněná přihláška na tábor. Jako bonus i s penězi. Po skoro 2 měsících, kdy přihlášky dětem rozdáváme a neustále každý klub urgujeme, ať je přinesou vyplněné zpět a poté urgujeme platbu, máme skóre 8 vrácených přihlášek a 2 zaplacené děti. Z deseti. Jsem z toho vyčerpaná a už mě ta hra nebaví. Bude hůř. Dobrý pocit mám jen z toho, že podle tohoto všeho, jsme si vybrali pro tábor opravdu potřebnou cílovou skupinu.



Žádné komentáře:

Okomentovat