pátek 27. dubna 2012

P3: Doktorský pátek - Den 118.

Dopo výlet k doktorovi - prevence. Zároveň přišla řeč i naše snažení o mimi a aniž bych to čekala, začíná se rozjíždět pěkně velký kolotoč (na můj vkus) různých lékařských úkonů. Zatím jsem to neviděla nijak tragicky, nesnažíme se extrémně dlouho, ale pan doktor rozhodl, že je potřeba vše trochu popohnat. Nu, tak uvidíme, co se bude dít, aspoň bude o čem psát, kdy už jsem to tady pojala jako takovou svou kroniku:-)
Jinak doma - spolkla jsem jednu pracovní žábu a ještě mě jedna obdobná čeká. Neplánovaně přišla mamka, ale bylo to milé, protože Honza byl v práci. A vyzkoušela jsem další nový recept. Podle mého se povedl, i když teda obrázku neodpovídal. Ale chutnal a to je hlavní:-)


4 komentáře:

  1. Nu, tak to držím palce, aby to s tím běháním po doktorech nebylo tak horké a mimi si samo od přírody pospíšilo :))

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, snažíme se ho všemožně motivovat, třeba se někdy konečně rozhodne přijít:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. tusila jsem to... diky za info na verejnem blogu...

    OdpovědětVymazat
  4. Není zač. Není to žádné tajemství a zatím nemám potřebu blog zamknout. I já chodím nakukovat na cizí blogy:-) Tak mi to takto přijde fér. Ale kdo ví, třeba se to časem zlomí...

    OdpovědětVymazat