neděle 7. března 2010

Pet tropicana - Den 66.

S Honzim jsme vyrazili na výstavu Pet tropicana ve Fata morganě v Botanické zahradě. Před návštěvou jsem měla pocity rozporuplné - vytvářet zvířata z pet lahví mi přišlo jako zajímavý nápad, na druhou stranu jsem si říkala, jestli to není až moc velký kýč. Krokodýl na plakátech se mi ale moc líbil.
Překvapilo mě, jak jsou ta petflašková zvířata dovedena k dokonalosti a odpovídají těm skutečným. Navíc byli hezky zasazeni do Fata morgány a občas je najít byl problém.

Netopýři.

Pet zvířata obydlela i přítomné akvária. Jako tahle žába. I tam jim to slušelo.

Krom zvířat tam bylo i množství pet rostlin. Ty se mi už tolik nelíbily. Nebyly špatné, jen ta umělost u nich daleko více vynikla (i když netvrdím, že modrá opice vypadá jako živá). Tak jsem si radši fotila živý kytky.


Ve Fata morgáně jsem byla podruhé. Poprvé v zimě. To ten teplotní rozdíl ještě více vynikne. No ale zase tam nebylo moc lidí a super je i to, že se tam může fotit. I když si foťák cca 15 minut zvykal na to, že už není na mrazu ale v tropech.

Žádné komentáře:

Okomentovat