pondělí 18. ledna 2010

Plackovač - Den 18.


Program dnešního klubu.

10 komentářů:

  1. :-) Upřímně, děti z toho zas tak odvázaný - jako my dospělí - nejsou. Vůbec nechápu proč :-) Musím ale přiznat, že jsme na ně zlé a nutíme je obrázky, které budou na placce, kreslit pastelkama nebo fixama. Žádné tisknutí obrázků z netu. A vzhledem k tomu, jaký nám tam choděj děti, tak spousta výtvorů vypadá tak, že vezmou pastelku, kolečko zběsile vybarvěj a jde se na věc:-) Příště si ty jejich výtvory musím vyfotit!

    OdpovědětVymazat
  2. :D Aha, hm... Já bych byla vděčné dítě ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To já taky a považuju tento stroj za úžasný technický vynález. To byly fakt Vánoce, když jsme ho vybalily, sestavily a zjistily, že to opravdu funguje a placky to vytváří! :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ho okukovala asi před půl rokem na internetu a zvažovala jsem, jestli by se investice do něj vrátila třeba jen občasným vyráběním a prodáváním třeba na Aukru... Pak mě ta bláhová myšlenka přešla :)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, sím tě kde jsi sehnala ten plackovač? nemužu ho nikde sehnat
    díky moc Lukáš
    kdyžtak kontakt fajosek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu se přidat s dotazem? "Kde se dá ten plackovač sehnat?" Nemůžu na netu sehnat žádnou kloudnou adresu. Můžete mi někdo poslat info na adresu pavladobra@seznam.cz
    Předem velké DÍKY.
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den doufám že vás to moc neotravuje, ale taky bych si ráda plackovač pořídila a nevím kde???mohla bych poprosit o adresu jandackova.h@seznam .cz dííky moooc Hanja

    OdpovědětVymazat
  8. prosím mohli byste mi napsat,kde se dá plackovač sehnat? tady je adresa: rosambabarca@seznam.cz děkuju moc předem.

    OdpovědětVymazat
  9. Ono to není úplně nejlevnější, ale třeba tady http://stroje.bazos.cz/inzerat/22990821/Plackovac-Stroj-na-vyrobu-placek-butonu-badgu.php

    OdpovědětVymazat